gårdagsturen!



Ja, programmet var såklart installerat som det skulle och fungerar... Jag var nog trött igår! Men nu har jag laddat in mina turer och det var ett tag sedan :P

Gårdagsturen blev alltså 9 km lång, fick verkligen pressa mig sista 100 metrarna. Det var rätt tungt, men skönt! Hade ingen press på mig under själva turen vilket var gött.. enligt klockan gjorde jag av med 710 kcal, tur var väl det eftersom vi hade fredagsfika igår på jobbet med både chokladkakor och morotskaka!

Idag är låren lite slitna, men annars är styrketräningsvärken borta, så i eftermiddag blir det ett finfint styrkepass.
Nu ska jag fortsätta och städa lite till morgonpasset här hemma, första lasset tvätt hänger på tork i vardadsrummet! :)
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback