Förlängt träningskortet

Förlängde mitt träningskort i torsdags, det går ut på lördag. Hade egentligen tänkt köpa klippkort istället för årskort och köra på det ett tag, eftersom det blir mer säsong för att löpträna, cykla och sånt. Dessutom blir det kanske en hund snart och när den är liten blir det svårt att komma iväg och träna också. Men, hur som helst, så insåg jag att jag med detta tråkiga väder skulle bränna slut på ett sånt där klippkort ganska snabbt och att jag kan ha många träningsfria veckor och ändå komma billigare undan med årskort. Så, nu blev det ett nytt årskort. Myket pengar, tur att det finns studentrabatt! :-)

I övrigt gick spinningen i torsdags trögt. Jag hade stumma ben redan från början (kände av skivstångspasset från tisdagen), men gjorde så gott jag kunde i alla fall. Det var ett bra pass, så det var kul! Igår var vi iväg och simmade med klassen på praktiken. Eftersom de har simskola med speciella simlärare så ansvarar vi bara för att ta dem dit och hem egentligen. Så jag passade på att simma medan de hade simskola. Vi var dock lite senare dit den här gången så det blev inte så mycket tid, men jag hann simma 800 meter i alla fall. Det känns som en liten bonus till den andra träningen, eftersom den är gratis och inte tar någn tid (hade jag inte simmat hade jag fått sitta och titta på), så jag är nöjd med det jag hann i alla fall. Idag blir det förmodligen träningsfritt. Har bokat SkivstångIntervall imorgon kväll. Har aldrig varit på söndagspasset, men hon som leder det hade andra bra pass förra terminen, så jag hoppas att jag gillar det här passet också. Kan bli en bra träningsvecka det här!

Fick förresten veta igår att jag inte behöver läsa sista 5 veckorna den här terminen om jag inte vill eftersom jag har läst lite annat som jag kan tillgodoräkna mig. Så nu har jag en vecka praktik kvar, sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Måste bestämma på typ måndag eller tisdag...

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback