Dags för tåg!

Igen!

Veckan har flugit fram, min träning har inte prioriterats alls, ett styrkepass och en löptur blev det tillslut. Men, ibland måste man få prioritera att fixa och ta det lugnt också! Utöver träningen har jag hunnit med en hel del jobb, lite kompisträffar och massa annat, en bra karlsatdvecka med andra ord!

Igår hade vi personalfest med IKEA, Las Vegas tema var det och vi fick bland annat gnuggistatueringar, jag har en riktigt fin på underarmen! ;) Blir till att gnugga bort den innan skolan imorrn så eleverna inte tror jag har tatuerat mig! ;)

Idag blir det tåg till Stockholm igen, på lite obestämd framtid ska jag vara där, imorrn blir det även hämta ut Racerröd från Bussgods! FINALY en cykel i Stockholm. Så skönt! Ska bli gött att slippa gå överallt! Och en (eller två?) lägenhetsvisningar blir det imorrn med.

Nej, nu ska jag pyssla vidare, måste se till att väskan är komplett packad för att klara mig ett par veckor i stockholm, hur packar man egentligen för flera veckors bortavistelse??
/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback