Cykeltid i en främmande stad

Igår kväll hade jag tråkigt, jag hade suttit och vilat och sett på TV i två timmar, ingenting bra på TV, hade suttit vid internet och ingenting hände... Så jag beslutade mig vid strax efter 20 tiden att ge mig ut på en cykeltur, på med träningsläger och pulsklockan och så iväg. Racerröd och med cykelskorna på. Jag börjar bli bra på att cykla med fötterna fast och märker verkligen hur mycket mer kraft man får!! 15 km avverkades i ett rätt lugnt tempo på 45 min, ca 3 min per km, tyvärr fick jag ingen puls eftersom jag glömt pulsbandet till klockan i Karlstad.
Idag har jag 3 lektioner som vanligt och sen blir det direkt avfärd med racerröd runt om i Stockholm, vi får se vart jag hamnar. Igår cyklade jag igenom ett jättesött litet bostadsområde och en ridskola inte alls långt från min lägenhet. Mamma har tipsat om Drottningholm som dessutom ligger på rätt sida om stan från min skola, så man inte behöver köra genom hela stan först.
Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback