regn regn regn.

Sista timmen på jobbet idag började det ösregna och riktigt mullra. Så bra gick det med min cykla-till-stallet dag. Nog för att många tycker jag är lite konstig som cyklar 1 mil till jobbet kl 4 på morgonen.. Men min gräns går faktiskt innan att cykla till stallet (2 mil enkel väg) i ösregn. nej tack. Jag får ta den cykelturen en annan dag! Så idag blir det "bara" en ridtur. Vill inte chocka kroppen för mycket, kanske inbillar jag mig.. Men om mornarna känns det som om jag har en liten klump i halsen och jag vill INTE bli sjuk..!



Här är för övrigt min lilla joggingrunda jag tog förra veckan. :) Näst intill 7 km, avverkades fint! Funderar på om det ska bli en joggingtur snart med.. Det kliar lite i benen... Spring-benen...!!

/// anja

Kommentarer
Leifelena säger:

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2012-01-24 | 11:50:20
Bloggadress: http://leifelena.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback