ibland tar livet oanade vändningar

Just denna vecka har varit en sådan. Det är bara torsdag och jag tycker det känns som att denna vecka verkligen borde ta slut nu!!

i och med flytten till den nya lyan skulle vi få ha kaninerna här, men grannarna verkade tycka annat. Så det blir till att få bort dem, illa kvickt. Till efter helgen fick vi på oss. och det var okej att ha kvar 1-2 st.

Tur i oturen att man har jordens bästa vänner, som utan snack ställer upp när det krisar! Tusen tusen kramar till Hillevi, Emelie, Louise, Sandra, Charlotte och Ida. Som har erbjudit husrum till våra små.

Just nu vet jag inte hur det blir med min kaninhoppningskarriär. kanske är den slut? I början på veckan känndes detta verkligen som spiken i kistan på något jag egentligen gått och funderat väldigt länge på. Någongång tar det ju slut, bara det att jag absolut inte hade trott att det skulle ta slut såhär.

jaja, det får framtiden utvisa! vart vägen leder.

i övrigt går exjobbet prima! Fick faktiskt lite resultat igår vilket var en egoboost! :) Att jag faktiskt kan något, att det sedan var kontaminerade resultat spelar ingen roll för mig ;)

Idag väntar ett möte på IKEA och sen lite bakteriepreppande i labbet
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback