Helgstängt från min sida!

Idag tar jag och en kompis och gör en roadtrip till Köpenhamn, hon ska flytta dit och börja nytt jobb och jag ska hjälpa min syrra att flytta. Precis samma helg, ett bra sammanträffande!

Så nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen börja packa in i bilen, sen blir det en snabbtur till universitetet för att se om min bakterie plockat upp något DNA i förrgår när jag elchockade den.

Så jag tar lite helgstängt.. Manne & Hille får hålla ställningen! I övrigt kan jag hålla med i Hilles diagnosticerande och tro att mitt tryck över bröstkorgen mycket väl kan vara inflamerad magmun, stress har jag ganska mycket av i mitt liv.. Har försökt ta det lugnare denna vecka, ingen träning alls... Trycket är iaf så gott som borta, kan komma igen om jag hastigt böjer mig ner. :) Så förhoppningsvis var det bara en varningssignal från kroppen.

Nej, nu är det packa bilen som står på schemat! tjo!!
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback