att få fram det man vill

Jag inser nu i efterhand att gårdagens inlägg mest var svammel, siffor hit och dit..

Det jag ville få fram var iaf att jag peppas av att veta att jag är bäst! Behov av bekräftelse? Jepp. Men att stå där och pumpa ryggen och veta att man har mest vikter på i hela salen, det känns fint. Då går alla rep på ren vilja, bara för att man ska visa att jag faktiskt orkar!

det känns även fint att jag redan är uppe på 20 kg på benen, jag slutade ju vårterminen på 22,5. Så det är bara en vikt till av den lättaste sorten så är jag där jag var innan sommaren.. Och ska jag vara helt ärlig så tror jag att jag är starkare efter sommaren än innan. 2 mils cykel typ 5 ggr i veckan samt ett fysiskt arbete gör att 9 h skola där man mest sitter still och tänker inte har så mycket att säga till om!

Nu ska jag ta och packa ihop, sätta upp håret och dra mig ner till spinningsalen! Spinning kl 7:00 andra veckan i rad, det är iaf en guldstjärna i hörnet!!
/ ANJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback