Dags att sätta fart!

Jag har inte tränat på.... Jag minns inte ens när jag tränade senast. Var ju sjuk och efter det har det bara varit så mycket med jobb och bröllop och besök osv. Om jag ska komma i mål under något lopp nästa år så får jag verkligen sätta fart. Idag ska jag i alla fall åka ner och köpa träningskort på Friskis och tänkte hinna köra en sväng på gymmet då också. Är ledig idag, men har jobbat 5 dagar så kroppen känns mest som att den vill vila egentligen, men det är inte hållbart. Känner av lite av den där förkylningen fortfarande också, den vill inte riktigt släppa taget, men det är så länge sen jag var riktigt sjuk så det kan inte vara någon fara längre. Är ledig idag och sen jobbar jag alla andra vardagskvällar den här veckan, så det måste bli idag helt enkelt. Har faktiskt ledig helg också! På helgen är det alltid mycket som händer, men eftersom det är en helledig helg så räknar jag med att hinna träna något pass då med. Kanske en cykeltur om det blir fint väder?

Har tusen grejer att fixa idag. Ska ta en massa vattenprover som sen måste lämnas in på posten, städa åt kaninerna, köpa hö, laga mat, träna(!), handla, tvätta osv. Lika bra att jag sätter fart!

/Hillevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback