Veckans första träning!

Check!

Det var lite ommöblering i schemat på det stället där jag tränar, mitt favoritpass är inställt på onsdag, men istället hade min favoritinstruktör ett 75 min konditionspass idag! Så jag fick lyssna till mina två favoritlåtar idag! På onsdag blir det istället ett annat konditionspass, med en insturuktör jag inte tränat med på jättelänge. Men det blir bra! Känner mig stark och ska få in massa träning denna vecka! :) Dessutom ska jag försöka göra något som jag läst på om en personlig tränares sida. Jag har ju problem med att jag tappar så otroligt mycket energi på eftermiddagarna. Min energinivå är oftast nere vid fotknölarna och jag har säkerligen ett blodsocker på typ 1... Så jag har läst om "mellanmålskakor"... Gjorda på nötter, ägg, smör och lite smaksättare (jag hade tänkt mosa banan och kakao). Jag tror mina nuvarande mellanmål (frukt, macka med ost) inte är tillräckliga för mig. Därför ska jag testa något med mer proteiner i. Jag ska bara ta mig iväg till konsum för att köpa nötter.

Det är så skönt att komma hem från träningen och slå sig ner i soffan, äta en matlåda och sen bara slappna av! Idag har jag ätit lax oxh potatis i citron och timjansås, Baloo var inte sen att vilja ha och fick smaka lite.. Han är så söt, nu ligger han och halvsover, tror han är trött!

Jag ska återkomma när jag har tagit mig ork att köpa nötter och lagat mina mellanmålskakor, om det blir något förändring i min energinivå på eftermiddagarna.
/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback