Underbara helg!

Ledig helg! Underbart! Fredagen spenderades med mina "klasskompisar" (vi läser inte samma kurs, men eftersom jag är ensam i min "klass" så hänger jag med dem...) De skrev tenta på dagen och vi firade det. Roligt var det, har inte varit ute på evignheter verkligen!!

Igår var jag och Helena iväg på en roadtrip och kom hem med en liten katt, Baloo är liten, svart och otroligt söt!! man kan nästan inte förstå att katter kan vara så små! Sedan hängde jag en liten kort sväng i labbet och odlade lite bakterier så gick jag hem. Helena och jag stannade på ett godishus på vägen hem från Arvika och det blev lite godisätande framför Så Mycket Bättre. Efter att Laleh gjort sin Eva Dalgren låt gick jag och la mig. Skönt att vakna av sig själv idag och vara helt utvilad!

Idag har vi hunnit med en långfrukost framför nyhetsmorgon, släppt ut kaninerna, godat/lekt med Baloo, sorterat in all tvätt och småplockat i rummet. Och kvar på planeringen står att odla mer bakterier och skriva lite på mitt examensarbete.


En väldigt dålig bild på skrutten från igår, tagen med webcamen...
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback