träningsbrist...

hu, snart är det 3 veckor sedan jag bröt tån och på dessa tre veckor har jag tränat 1 gång. 2 om man räknar med invigningsturen på lilla röd. 2 gånger på 3 veckor..

Men, foten är inte bra. det gör ont när jag går och stöder på den. Jag vill att den ska bli bra, men det är så frustrerande när man vill gå pch träna. Istället sitter jag hemma och ugglar. Jag vill träna.

Har bokat ett spinningpass på torsdag, då ska jag träna. Idag har jag istället smällt i mig på tok för mycket motorskaka. Blev en fin sockerdipp där på eftermiddagen... Men bra resultat fick jag i alla fall..

Nåja, nu ska jag nog tvätta håret i alla fall. Så blir det nya tag i labbet imorrn.

:) / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback