Träning som ger resultat

Skivstång-intervall igår gick över förväntan. Orkade med intervallerna lite bättre den här gången och körde precis samma vikter på skivstången som veckan innan. Ska dock inte sticka under stol med att jag fick slita hårt, det är ett grymt jobbigt pass för mig. Idag har jag betydligt mindre träningsvärk än vad jag hade veckan innan, även om jag känner av lite här och där. Alltså, passet gick lättare och jag har mindre träningsvärk. Tänk att det blir skillnad efter bara en gång. Tänk då vad mycket varje träningspass man gör innan Vasan spelar in. För varje pass jag gör kommer det att bli lite lite lättare att ta sig i mål i Mora. Känns roligare att tänka så än att tänka på vad varje missat pass kan göra för skillnad :-)

Idag blir det vila från träningen. Jag har en hel del som ska pluggas och en väldigt lång to-do-lista att mata mig igenom. Dags att ställa ifrån sig kaffekoppen och sätta igång! :-)

/Hillevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback