Ovan helgmorgon...

Idag har jag börjat morgonen på ett ovant sätt, tog det lugnt... Satt med H och K framför TVn och åt frukost, sedan tog jag och H en tur och köpte hö till kaninerna och sen fick jag ett städryck. Dammsög hela lägenheten, plockade i mitt rum och diskade den sista disken! Gud så skönt!! Solen skiner från en klarblå himmel i Karlstad idag, det gör väldigt mycket för ens humör!

Idag jobbar jag för ovanlighetens skull inte morgon, har ett 12-18,30 pass framför mig. Perfekt på lördagen eftersom det är dubbel lön efter 12. Anja happy! Och ikväll ska jag förbi en kompis inflyttningsfest innan den imorgon är ett vanligt morgonpass på schemat. Vet inte om det hinns/orkas med någon träning denna helg. Igår hade jag för första dagen denna vecka en träningsfri dag. Att hinna med 4 träningspass, 1 stallpass, 5 dagar i skolan, 2 dagar på jobb och en inflyttningsfest på en vecka känns ganska nog!

Det är väl om jag imorgon orkar med en joggingtur, vi får se! Jag är i alla fall nöjd med min träningsvecka!

Nu ska jag packa ihop det sista för snart bär det av till IKEA.

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback