Ny vecka!

Nya tag!

Förra veckan blev en toppenträningsvecka, 4 träningspass och 1 ridpass! Denna vecka ska det nog bli något liknande.
Planeringen är just nu stallet på (ev måndag) fre, lör, sön, styrketräning tisdag, styrka och kondition ons, spinning torsdag morgon (ev styrketräning tors eftermiddag). Jag jobbar fre, lör och sön denna vecka vilket förmodligen kommer innebära att det inte blir så mycket träning. Jag har varit så trött efter jobbpassen senaste tiden. Men, kanske ska jag orka med en löptur någon av dagarna fre-sön. Det vore bra!

I övrigt tuffar skolan på, denna vecka blir det inte så mycket labbande eftersom det är A-kursare hela veckan på biokemi-kurs-labbet. Inte det labbet som jag är mest i, men där det finns maskiner som jag använder. Så denna vecka blir det mest skrivande. Ska bli rätt skönt!

I övrigt längtar jag tills det kommer snö! Vill plocka fram längdisarna från förådet och träna! Jag börjar bli lite nervös för tjejvasan, min teknik är ju inte den bästa... Skulle verkligen behöva snö nu! Mest nerförsbacketräning och balans skulle jag behöva satsa på!

Nu blir det diskningsdags och sen röja upp lite här hamma efter helgen, bakade bullar igår vilket innebär att det ligger bull-papper överallt :)

kram / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback