morgonstund!

Idag började min dag tidigt, 05:30 gick jag upp och tog på mig en tröja över pyamasen och åkte iväg till skolan. Skulle odla lite bakterier och var helt säker på att jag skulle vara själv... Men en städerska kom och blev lite förvånad över mig... Vid 6 tiden var jag hemma igen och passade på att gå ut till tvättstugan. Just nu snurrar 4 maskiner tvätt (att jag ens äger så mycket kläder?!), det är i och för sig lakan och handdukar m.m.

Frukosten är även uppäten och morgonkaffet i magen! Finnemang! Gårdagens styrkepass var roligt! För första gången i mitt liv tog jag 10 kg på bicep, orkade inte riktigt alla rep men. Det är första gången i mitt liv jag tagit 10 kg på bicep! :) Benen hade jag 20 kg på, hade nog lätt orkat med 22,5... Men det var länge sedan jag körde ett rent styrkepass, så jag mesade lite.

Idag blir det som sagt konditionspass. Det känns bra att redan på tisdagen ha tränat lika mycket som förra veckan! Men nu ska jag posta iväg detta inlägg, Baloo har velat ligga mitt på min dator så det har tagit ett tag och skriva. Nu har han dock fått mat och är nöjd! Så blir det en tur till tvättstugan!

// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback