Mentalt trött..

Just nu känner jag mig mentalt slutkörd. Ungefär som jag kände mig vid den här tiden (kanske några veckor fram) förra året när jag hade slutpraktik (8 veckor) och jobbade 7 helger i rad, vilket innebar att jag inte hade en enda ledig dag på 8 veckor. DÅ var jag trött. Just nu känner jag mig sån. Går till skolan bara för att jag måste, åker till stallet för att jag måste, går till jobbet för att jag måste. Men ingen större glädje. Jag vill hitta tillbaka till den glada Anja som är sprudlande. Jag har insett att jag aldrig återhämtat mig efter sommaren, och det är november nu. Jag undrar hur lång tid det kommer ta innan jag är tillbaka till mig själv igen? Känns som det var ett tag sedan.

Jag vill inte gå upp på morgonen bara för att få gå och lägga mig, riktigt där är jag inte riktigt... Men jag undrar hur lång tid det är kvar...?

Nu ska jag i alla fall gå på träning, det ska bli skönt.

Jag hoppas på en bättre dag imorgon...

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback