Måndagstrött..

Spenderade dagen i labbet som vanligt, vad annars? Trots att jag vilat och tagit det lugnt hela helgen var jag trött som stryk och strax innan 16 praktiskt taget dog jag, trots en kopp kaffe på eftermiddagen! på vägen hem från skolan höll jag på att börja gråta eftersom jag kom på att jag var tvungen att åka och posta ett brev.. Trött eller vad? åt en matlåda innan för att få upp blodsockret. Väl när jag kom hem från postningen insåg jag att det inte var så himla farligt...

så spenderade jag tidiga kvällen med lite datorsurf och ta-det-lugnt-ande i soffan.

Baloo somnade på min dator så jag fick ta det lugnt genom att bara titta på TV. Nu har han dock vaknat till liv och rusar omkring på ryggstödet på soffan, ner i fotöljerna, upp igen m.m.m. Det är så roligt att komma hem och ha detta lilla troll hemma!

Idag blir det ingen träning eftersom vi har MSN möte, men imorrn SKA jag gå på styrekpasset. Punkt slut. har inte ont i foten sedan löpturen igår så! :) Nu börjar jag igen! Styrka imorrn, powerstep styrka på onsdag (ridtur på onsdag), sen morgonspinning på torsdag. :) Im on!! :)

Så skönt att komma igång igen, jag har saknat träningen. Även om jag tror det har varit en nyttig vila för min kropp.

Nu kör vi, vi är 4 av 10 000 som ska köra tjejvasan, och inte ska vi komma på 10000e, 9999e, 9998e och 9997:e plats!

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback