måndag morgon!

Dags att starta om! En ny vecka! Jag gillar faktiskt måndagar, kanske är det för att jag oftast får sovmorgon eftersom jag jobbar mycket helger? Så har det varit denna helg, uppstigning 4,25 gör att man blir lite trött. Jobbet har gått bra, trots att vi var en man kort igår och fick slita!

Nu till den nya veckan. Hästen är "min" ons och torsdag, vilket är två perfekta stalldagar, dels eftersom min favoritträning på onsdagar börjar 19 och då hinner man till stallet innan och sen till träningen, och sen på torsdagar kör jag ju morgonspinning! Idag har jag bokat en reservplats på ett konditionpass, jag står på 1a plats i kön så det borde inte bli något problem att få en plats. Skulle jag inte få någon plats har jag bokat en plats på styrkan. Imorgon blir det styrkepass och sen är det ju redan onsdag!

I helgen har jag ännu inget planerat, vi får se om det blir jobb eller något.

Idag ska jag vara labbhandledare för 9e klassare som kommer till universitetet på förmiddagen och sen hoppas jag att mina bakterier ska växa tillräckligt fort så jag ska kunna få in nytt DNA i dem idag.

Förhoppningsvis blir det lite fler träningsdagar denna vecka än förra, 2 fick jag ihop förra veckan... Inte så bra för att vara mig. Jag tror jag förlorade all min motivation när jag knäckte lilltån. Nu ska jag ta nya tag!

/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback