Löpband och dålig dag

Sprang 6 km på löpbandet innan jobbet igår. Var faktiskt inte jättetrött efter det (jag gick visserligen lite emellanåt). Hur som helst så är 6 km mitt rekord i distans på många år (ligger inte i klass med Anja som ni märker). Min löprunda hemma är ju bara 4 km och så sprang vi ju blodomloppet som var 5 km. Jag gillar ju inte alls löpning och tycker själv att jag är riktigt dålig på det, men igår på löpbandet var det faktiskt kul! Så jag var sugen på att köra löpbandet idag med, eftersom jag ändå var ledig idag, men så blev det inte. Den här dagen har varit så sjukt dålig att jag inte ens kan prata om den. Tappade alltså träning på min lediga dag, det var verkligen inte enligt planerna. Inte har jag fått något pluggat heller. Får se om jag kan samla tankarna till det en stund ikväll i alla fall. Usch, jäkla skitdag!!! Vill att den ska vara över nu...

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback