Jobba, plugga, jobba, plugga..

Ja, det är mitt liv just nu. När jag inte är i skolan är jag på jobbet känns det som. Idag jobbade jag 5-10, sedan hade vi möte med min funktion (logistik) och gick igenom mycket matnyttigt faktiskt! att fylla på varor är en större vetenskap än att bara åka dit med trucken och ställa in pallen! Vid 11,30 var jag från jobbet och vid 12 var jag inne i labbet. snabbvisit hemma med en snabblunch. Förberedde mig inför morgondagen i labbet vilken kommer bli spännande! Ska testa en sak som ingen annan testat förut! :) Det är spännande! Men redan vid 15 gick jag hem. Jag hade inte direkt något mer att förbereda.. Visst läsa kan man alltid, men jag orkade verkligen inte. var inte på topphumör idag, även om mötet efter jobbet gjorde att jag peppades lite i alla fall!! Själva jobbpasset var riktigt segt, jag blir så trött på mig själv när jag är på så dåligt humör...

I övrigt går det väl helt okej med träningen. Tisdagsstyrkan var inte alls peppande, jag körde mest igenom det på rutin.. Tog de vikter jag alltid tar och pumpade... Igår var det dock roligare, jag gillar verkligen den ledaren, hon är peppande och har bra låtar! Hennes andra konditionslåt och den näst sista tycker jag är så bra och jag blir så glad att ett stort leende spricker upp på mina läppar och jag får massa energi! Kunde lassa på mest vikter i salen på ryggen! :) jag hoppas dock kunna öka på lite på bicep, just nu brukar jag köra på 7,5 kg på stången. Skulle vara fint att komma upp på 10 kg gränsen. Kanske axlarna kan ta mer än de 7,5 kg jag brukar ta?

Idag skippar jag träningen, är trött efter 2 jobbdagar, just nu känner jag mig tyvärr allmänt opeppad på det mesta... Skulle behöva en motivationsboost. Kanske är det höstvädret, regntunga moln har legat över Karlstad idag. Tyvärr ser det ut som det kommer bli likadant imorrn... Men nu ska jag sluta gnälla! Inte vara negativ!

Det här med mat och träning tror jag verkligen stämmer för er! Jag äter som en häst.. När jag jobbar och är i skolan blir det 2 frukostar, en mellis på födmiddagen, lunch, 2 mellisar (en frukt och en macka) och sen kvällsmat. Jag behöver äta ofta, men inte så mycket. Förutom på eftermiddagen känns det som, då tappar jag jättelätt i blodsocker och blir trött och grinig. Då är det så himla mycket lättare att gå och lägga sig i soffan än att gå och träna!

Nu ska jag göra mig lite kolsyrat vatten och sen blir det kvällsmat! :) Tryckte tyvärr i mig 2 toast (MUMS!!) så jag är inte så hungrig.. men matlåda behöver jag göra till imorrn. Har hittat massa nya recept, så denna vecka ska jag prova 4 nya recept (av 6 st!). De får jag recensera sen!

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback