Hääärligt spinningpass!! Jag är igång!

ganska nyligen hemkommen från ett morgonspinningpass på 45 min. lagom mycket för mig, jag är inte så himla mycket för spinningpass, men jag tror jag måste bita i det sura äpplet och inse att det är vad foten klarar av just nu. För att den ska bli helt bra får jag skita i att gå på hopp-och-skutt pass som jag egentligen gillar. Måste tänka på att jag ska bli bra!! Dock verkar all vila jag gått igenom ha gjort resultat på de bröst smärtor jag haft eftersom jag inte haft kännigar på mycket länge!!

Nu blir det strax av till labbet, var där innan träningen och odlade mina bakterier, men de hade vuxit så himla lite i natt (man ser det på grumligheten/färgen) är det ingen panik att gå dit.

En bild på mig och en gammal klasskompis, jobbar hårt i kloratlabbet!! ;)

Nej... Nu blir det nog strax iväg till skolan.. Har lite experiment att sätta upp, bestämma koncentrationer och mängder av allt som ska i, tider och temperaturer. Sen måste jag gjuta lite bakterieplattor också!!

/ Anja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback