God morgon torsdag!

Har fått i mig frukost, på ren rutin. Det var mer en zombie än en människa som steg upp vid 5,55.. Men nu, efter en tallrik fil och en kopp kaffe är jag människa igen! Har drömt massa konstiga saker om labbet idag också, att alla mina flaskor och bägare blivit helt algiga, så alla mina analyser blev helt konstiga och jag fick stå och diska massa. :)

Gårdagens träning var sjuukt jobbig, fick ett infall efter 7 låtar kondition att släga på en extra vikt på varje sida på rygglåten, 20 kg. efter det var jag trött och fick kämpa, första havlan av biceplåten kunde jag ta 10 kg sen blev det för tungt och jag fick gå ner till 7,5 kg. Men det känns bra.

Nu har H och jag frukosttime, vi har båda ett spinningpass kl 7 vilket känns bra. Sen ska jag faktiskt labba lite idag. :) Roligt!

Nu måste jag fortsätta fixa mig, kläder ska på, tänder ska borstas, hår ska sättas upp.

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback