en dag som gått i ett...

Sitter i fotöljen och pustar ut. Har precis tryckt i mig en tallrik havregrynsgröt och en liten chokladbit för att boosta energinivån inför det kommande kondition/styrka passet på 90 min.

Dagen har verkligen gått i ett, började vid 04;25 då jag steg upp ur sängen, 30 min senare satt jag på vårat logistikkontor och trodde jag skulle dö av trötthet. Första timmen var verkligen helt förskräcklig, jag måste ha sett ut som ett lik eller något, sedan fick jag i mig en kopp kaffe och då vaknade jag till liv igen. 360 m3 varor senare kunde jag åka hem. Trycka i mig 2 mackor och sen till skolan, 10:15 var jag från jobbet och 10:45 var jag i labbet. sedan labbade jag till klockan var 15,30. Snabbt hem och få i mig mat, vid 16 tiden var jag ute i stallet.. och så har jag ridit. och nu är det 1 h vila inför träningen. Det ska bli spännande att se hur död jag är i kväll! ;) Kommer förmodligen vara väldigt trött.

Nu måste jag ta ut mina linser och låta ögonen vila ett tag, ser knappt dataskärmen för att det är så grusigt.. Tror det snart är dags för nya linser...


Tjipp! / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback