efter regn kommer solsken!

Minst sagt, vid 10 snåret idag stod jag inne på jobbet och hör regnet tok-smattra på plåttaket. och nu sitter jag här hemma och tittar ut genom fönstret och det är faktiskt lite blå himmel och sol! :)

Håller på att få i mig lite kaffe, jobbet har flutit på som vanligt, tror verkligen jag behövde få ut all ilska igår, annars hade jag nog inte alls varit lika lugn som jag var idag och istället gått till jobbet med en ångest. Så jag tror verkligen att det behövdes.

Idag står stallet på schemat, jag ska både rida, mocka, göra i ordning och ge hö. Men jag ser fram emot det! det ska bli skönt att komma ut och andas lite skogsluft.

Annars skulle man ju tycka att ett träningspass skulle vara på sin plats, men jag ska verkligen försöka tänka om. Jag har inte råd att överbelasta och överanstränga kroppen. Nej, kroppen måste få vila! Så jag ska försöka få lite ordning här hemma, städa lite till, gå ut med sopor m.m. och bara vara. Jag tar igen träningen i veckan. Jag har två pass bokader så det blir förhoppningsvis ett par träningspass!

Nu måste jag svira i mina ridbrallor och stövlarna! Mot stallet!

/ ANJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback