allt som behövs..

är lite bra resultat! :D

Har jobbat sista dagen av min 4-dagars session, vi hade mindre varor in idag och det kändes bra! Så skönt att få avsluta med en bra dag!

Efter 6,5 h på jobbet for jag hem och svirade om till vanliga kläder och tog cykeln till skolan. Väl där satte jag upp mitt experiment som jag gjorde i torsdags som inte gick något bra... Men med lite modifieringar. Några timmar senare hade jag ett strålande resultat i min hand. Det var till och med så att min handledare jublade lite när hon kom in i labbet! :)

Med ett stort leende på läpparna kunde jag åka hem från skolan och känna att jag faktiskt gjort något bra idag!! Imorrn ska vi modifiera experimentet lite ytterligare och så får vi se hur resultatet blir, så ska jag odla lite bakterier med. Var ett tag sedan jag hade baggarna igång!

Efter att ha varit igång i 11,5 h med skola & jobb är jag nu helt slut! Jag har kurat ihop mig i soffan under täcket och planerar att ligga här tills sängen tar vid. En kopp te och lite russin är nog det mesta jag orkar med ikväll!

Imorrn ska jag på ett styrkepass, planerar på 22,5 kg på benen och 10 på bicep. :) Kommer nog göra susen. I övrigt håller jag på att fila på en sak som jag hade tänkt ro i hamn på lördag på min lediga dag. Jag hoppas hoppas hoppas på uppehåll eftersom min plan innebär en hel del utomhusaktivitet...

Mer kommer nog i veckan! :)
kram / Anja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback