8 minuters mag-plågande!

Idag på träningen (styrkepass) var sista låten som vanligt mage, när nästan hela låten gått så dör musiken... Så då säger ledaren att vi kör om.. Så i totalt 8 min plågades min mage till något som närmast kan beskrivas som dödslängtan. I alla fall sista 30 sekunderna. Jag var helt död, hela kroppen skakade av ansträngning och jag hade kramp i båda ljumskarna (och ena tricep från tricep-låten). Men så tog äntligen låten slut och vad stolt man är över sig själv!!

Nu har jag även fått i mig tacopaj och vätska vilket gör att kroppen är glad igen! I morse tog jag även tag och tvättade, diskade och plockade i rummet.

I morgon är jag labbhandledare för a-kursarna i biokemi. Det ska väl bli helt OK.. Brukar bli långa dagar så jag hoppas att jag hinner till träningen 19,15...

Hoppas på rejäl träningsvärk imorgon, bicep fick känna på 10 fina kilon vilket var gött!! näst på tur att komma över 10 kg sträcket är axlar. Där har jag nog dock ett tag kvar... Benen ska nästa gång få smaka på 25 kg. Idag hade jag 22,5 och dog inte. Dör man inte kan man lägga på lite till anser jag!!

Gött med en ordentlig styrketräning!! :)
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback