7,7 km egen tid!

Tog en tur till universitetet och sen vidare till mitt spår, 2,5 km långt och två rundor blev det. Sista rundan klockade jag på 15 min, jag tror båda rundorna gick ungefär lika snabbt, så de 5 km gick bra, 30 min får klassas som en OK tid, spåret är mycket mer kuperat än vårruset (som jag sprang på 26). Det var skönt att få springa och foten strejkade inte speciellt mycket. :) Tillsammans med turen till universitetet och från uni till spåret blev det 7,7 km joggning. Efter det unnade jag mig en lång nedvarvningspromenad och sen när jag kom hem härlig strech!

Och så lunchlådan på det! Nu är jag nöjd! :)

skönt avslut på denna vecka, och uppstart inför nästa vecka. Ska försöka mig på något pass nästa vecka, förhoppningsvis mitt favoritpass 90 min kondition+styrka på onsdag. Morgonspinningen på torsdag som vanligt och något mer pass, någon ridtur på det sen tror jag nästa vecka snart också är förbi! :)

Hur går det för er andra???

/ Anja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback