utmanad manne!

Igår tog jag mig en morgonjogg på 5 km! Nu är du utmanad manne!! Tempot var lite lägre än senast vilket att jag tog mig runt på dryga 30 min, men inte helt död efteråt! mitt problem är att jag lätt går ut för hårt och drar på första varvet som en tok och sen inte pallar. Så detta var nog det bästa jag kunde göra! Dock fick det bara bli 5 km eftersom jag hade massa annat att fixa innan skolan började vid 10. Jag var bla och hämtade en katt som vi är jourhem åt på ett djursjukhus. Svart/vita honan Resa som är söt som socker!

Idag har mitt humör gått från trött/glad/stressad/ledsen/uppgiven/besviken/glad m.m.m.m. En himla berg-och-dal bana som förmodligen beror på allt jag har att göra i skoan, ska jobba 4 dagar denna vecka, förberedelser inför trofen m.m.

Nu ska jag ägna min lunchrast åt en uppgift jag fick en retur på i skolan, jag sitter i en datasal med massa andra människor som inte kan hålla käften... drygt! (positivitet anja...)

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback