Sol, regn, sol

Jag har sovit som en kratta i natt. Vaknade flera gånger, och trodde nästan drömmen var sann när jag vaknade. Jag hade dödat två människor, en för flera år sedan och en nyligt och satt nu i förhör hos polisen. Kommer även ihåg att en kompis mamma kom förbi hemma hos mina föräldrar för att omhänderta mina kaniner eftersom jag skulle bli inlåst så länge. Liiite konstigt eftersom varken jag eller kaninerna inte bor kvar där längre :)



I morse var det huuuur fint väder som helst, men precis som den senaste veckan har det skiftat flera gånger under dagen. Regn några gånger, men nu under kvällen är det superfint igen. Tänk om det kunde vara så hela tiden! Speciellt på söndag då jag är ledig :D

Ingen träning ikväll heller, har istället satt in mig mer i min senaste idé som jag tyvärr inte kan göra reklam om här. Mycket att sätta sig in i till en början men jag börjar äntligen bli varm i kläderna.

Klockan är inte ens 22.00 men jag är redan helt slut. Kanske kan vara smart att lägga sig tidigare ikväll.

Synes i Brynäs!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback