No return! Here comes TJEJVASAN!

Igår kväll anmälde jag mig till tjejvasan, ingen return nu med andra ord!!

min dag idag har bestått av jobb och plugg, som vanligt! Igår och idag tog jag cykeln till IKEA (11 km enkel väg), vilket blir 4,4 mil totalt! Träning utan att man ens tänker på det! När det dessutom idag, vid 4,30 tiden när jag cyklade var total motvind och regn känns det extra bra nu. Jobbpasset flöt på utan större problem och vi blev helt klara idag, skönt med 2 bra dagar efter fredagen.

I övrigt blir det ingen mer träning, vila benen idag.. Kanske en löptur imorrn och styrketräning tis+ons. Så får vi se mer vad veckan har att erbjuda. Jag får fortfarande inte blogg.se att fungera på min dator, så det får bli lite inlägg när jag sitter i skolan. Nu har klockan slagit 16,30 och det känns som att skoldagen snart borde lida mot sitt slut. Kaninerna förtjänar sin uppmärksamhet eftersom de blivit lite bortprioriterade senaste dagarna. Tuff är helt gaaalen i buren och vill verkligen komma ut, rycker och sliter i gallret... Nu när det är sol ska man ju försöka ta ut dem i hagarna! Tror jag ska satsa på det, det är ju trots allt söndag, allt jag suttit i skolan idag är ju bara extra!

Nej, hemfärd och kaninpyssel alltså!

Och ett extra plus i kanten till HILLEVI som joinar oss på tjejvasan!

/ Anja

Kommentarer
Hillevi säger:

Yeeeyy!! Klart jag är på! :-) Tror dock det hade varit bättre om jag anmält mig före er så att jag fick lite försprång, haha. Jag kan säga att vårruset på 26 min har jag långt kvar till, men jag jobbar på saken!! :-)

2011-05-30 | 09:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback