Mina delmål!

För att lyckas här i livet måste man nog sätta upp delmål, i alla fall fungerar jag så! Just nu har jag olika delmål som jag ska övervinna... De närmaste är:
9/6 Tenta i Bioteknik D, kursen jag läser på universitetet, med knappa 2 veckor kvar har tentapluggningen börjat. Tufft är det, mycket att plugga in. Men, jag har klarat av det förut, det ska gå igen!!
18/6 Stadsloppet, 10 km löpning genom Karlsatad! Superskoj tycker jag ibland, ibland vill jag bara gå hela vägen för jag känner mig opepp. Mitt personliga mål blir även en tid under 70 min. 60 min känns lite tight eftersom jag tog 5 km på 27! Men under 70 ska jag iaf! :)


Taggade vårruset i början på maj, hoppas detta leende kan hålla i sig till stadsloppet!

Små mål inom träningen är:
- Känna att jag fixar 22,5 kg i benböj på styrketräningarna bra. Inte som nu att svetten rinner som en öppen kran och att jag nätt och jämt stånkar mig genom låten och lite lätt vill dö efteråt.. (Dock kan det bli tight med tanke på att det tyå bara är syrkepass 1 vecka till innan somaren). Jag får vara nöjd med att jag gått från 10 kg i början på terminen till 20 kg nu!
- Ta mig an 3 varv i spåret (dvs 7,5 km) innan slutet på nästa vecka... SKA gå, här är det nog mest psyket som måste slipas på. Viljan att klara det! Orken finns där inne någonstans...

Lite övriga mål:
- Börja hoppträna Maldi ibörjan på juni (skrutten blir 3 månader då).. Det jobbigaste här är mest att plocka fram hindrena ur förådet...

/ Anja

Kommentarer
matilda säger:

Du kan! :D

2011-05-29 | 21:19:36
matilda säger:

Du kan! :D

2011-05-29 | 21:21:38
Bloggadress: http://teamskhrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback