Frustration över jobbet....

tas ut i spåret. Detta skulle jag skrivit igår, men eftersom blogg.se muppar sig på min dator får det postas idag!

Igår startade min dag vid 4-tiden, hade ställt klockan på 04,25. 04,00 vaknade jag och låg och vilade till 0420 innan jag steg upp och käkade lite och begav mig mot jobbet. Som vanligt stod jag instämplade och klar 0500 och skulle vara driftsledare på TS (tag själv lagret, vi delar upp varuhuset i två "delar" när jag jobbar. TS= tag självlagret och SH (varuhuset)) driftsleda skulle jag alltså göra, för andra gången i mitt liv därute. På Saluhallen känner jag mig trygg och säker, men det gör jag inte på TS. Låg bemanning och stor inleverans kan bara sluta på ett sätt, smärre katastrof. Jag var inte alls nöjd med min insats och det var en frustrerad och lite besviken anja vid 10-tiden.. Lite peppande ord från mina chefer och jag kunde gå hem med ett litet leende på läpparna. Vidare till skolan och plugg till 16-tiden. sedan åkte jag hem och bytte om. På med löpartightsen och iPodlurarna i öronen.

Väl ute i spåren tänkte jag att nu ska jag springa av mig all frustration från morgonen, och det gjorde jag. 2 varv (5 km) avklarades på ca 27-28 min, med tanke på mitt resultat på vårruset (5km) 26,41 är jag nöjd. Spåret är betydligt mer kuperat och utan den där adrenalinkicken som ett lopp faktiskt bjuder på får jag vara nöjd med ca 28 min! Pinsamt nog glömde jag strectha efter den löpturen och kom på det typ 2 h senare. Jag som är stretcharens förlovade kompis! Jag älskar strechen.. Men men, det känns ingenting i benen vilket väl får stå för att jag börjar komma igång med löpningen?! Tror jag!

Nu sitter jag återigen i datsalen i skolan och ska ägna några timmar åt plugg, först ska jag skicka ett mail och posta klart detta! :)

Kram på er! / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback