Första inlägget!

Igår blev det helt bestämt, 2012 genom för jag, Anja och Matilda en Svensk klassiker. Spännande, och sjukt läskigt!

Det var för några dagar sedan som Matilda kommenterade min Facebook status med att hon ville genomföra loppen, tävlingsmänniskan som jag är kunde jag inte släppa tanken.. När jag känner så vet jag direkt hur det kommer sluta - så då var det bara att haka på direkt.. Längre träningstid! Så igår sa jag JA!

Det var igår på min träning som jag helt bestämde mig, mitt inne i en av de värsta konditionslåtarna, men kroppen nästan hög av adrenalin så tänkte jag, "kan andra så kan jag"..

Jag bjuder därför på en peppande webcam bild! Så här peppad är jag på vasaloppet! ;D


eller så är det för att jag precis varit på en arbetsintervju på ett extrajobb som kemist! Eller för att jag har 4 h föreläsning framför mig? Vem vet?

/ Anja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback