Taggad för 10 000 m löpning!!


Bjussar på en glasögonprydd anja, peppad som tusan!! Ögonen får vila lite från linserna och sista tvätten är i torktumlaren! Klockan stod på 5,55 i morse för jag skulle upp och tvätta kl 06. Trots att jag som vanligt somnade i soffan framför filmen vi såg (The social network, inte så bra) så var jag mer en zombie i morse och när jag väl kommit upp och tagit mig iväg till tvättstugan tänkte jag att jag absolut skulle lägga mig igen, men två vändor ute till tvättstugan och utsläppning av kaninerna så var jag pigg så jag fortsatte vara uppe!

Idag är det alltså dagen S (Om tentadagen var dagen T så är idag, stadsloppet dagen S!). Jag har peppad mig till max nu och känner bara för att explodera och låta benen sköta sitt i 10 000 m! Ipoden är inpluggad i datorn för batteriladdning och låtladdning, allt ska fixas in i minsta lilla detalj!

I eftermiddag kommer förmodligen en utförlig beskrivning av loppet! Förhoppningsvis kan jag stoltsera med en tid under 60 min.. det kommer nog krävas en hel del av mig men jag ska göra mitt bästa! Dessutom har jag lovat mig själv att om jag klarar en tid under 60 min ska jag utan att få dåligt samvete köpa ett (eller två?) nya träningslinnen!!

Nu ska jag iaf ta hand om gårdagens disk som jag var på tok för trött att ta hand om igår och lyssna på lite musik!

BTW: Manne, är du redo att haka på en till utmaning? Kanske 2012 eller 2013..? Jag är sugen på att bestiga kebenekajse! Jag har dock inte funderat så mycket mer på det... bara en tanke som kom upp... vad tror du?
/ANJAAAA

Kommentarer
Hillevi säger:

Bra utmaning där Anja! Jag ska gå 4-5 dagar på Kungsleden i sommar, blir dock inte upp på Kebnekaise denna gången, men nästa gång kanske? Håller på och planerar för fullt med all utrustning och mat just nu. Ska ut en sväng på Bergslagsleden om en vecka för att testa allt, är så himla mycket som måste testas ut så att man inte bär med sig massa t-sprit eller vatten för mycket, då blir det för tungt :-P

2011-06-19 | 11:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback