sugig jobbdag..

Idag hade jag en riktigt sugig jobbdag. Den känndes toppen från början, men redan 05,30 hade jag hunnit med att tappa en pall med varor från min truck (lyckligtvis plastblommor) och kört in i en av "mittväggarna" i gången i butiken. Smooth verkligen. Passet blev därefter. jag påverkas så mycket av sådana här småsaker, blev sjukligt irriterad på mig själv för att jag VET att jag kan köra truck betydligt bättre än såhär. jag har så svårt att skaka av mig ett nederlag och grämer mig massor... Även om jag vet att det inte är någon big deal, det händer att man kör in i saker eller tappar gods. Alla gör det.

Sedan dess har jag hunnit med att sova en timme i solen, jag drömde både att vattnet var slut och att det bara gick att få varmvatten ur kranarna, sedan vaknade jag och lakanet jag låg på var helt sjöblött av svett! Plus att jag hade snygga lakans-ränder kvar som fortfarande syns.

Dock hoppas jag att dagen blir lite bättre, jag har stallet på shemat, det tänkte jag dock vänta lite med eftersom det är så varmt, samt att åka och handla lite mat och posta ett paket, och ikväll kommr en gammal korridorskompis hit för att äta lite bullar och jordgubbar!

Försöker vända dagen och få ett bra humör nu!
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback