styrketräningsdags!

Igår lassade jag på fina 22,5 kg på benen och tog mig genom låten på ett fint sätt. Även tricep fick en redelig omgång med 7,5 kg! (För första gången någonsin!) Trots dessa fina resultat kändes inte passet på topp, eller rättaresagt JAG var inte på topp. Ingen jäklar annamma i mig alls... Allt på grund av en riktig dålig dag igår. Idag när jag vaknade upp (cid 4 tiden) så kände jag mig på mycket bättre humör, jobbpasset flöt på och vi hade inte mycket inleverans. Sista timmen fick jag skriva loss stålstänger och montera dem i en annan höjd på våran nya del av varuhuset.

Sedan hade jag ett välbehövligt pepptalk med min chef. Jisses vilken skilnad! Kom till skolan med en tentapluggsmotivation som kan stavas DUGA! Nu ska jag bannemej lära mig ALLT tills nästa torsdag och FETNAILA denna tenta! Så skönt att gamla vanliga anja är tillbaka. Den där seglivade figuren som tror att ALLT är möjligt, bara man vill tillräckligt mycket!

Nu är jag på topp igen!! Det ska firas med ytterligare ett styrkepass om 1 h! I'm on FIREEE! :D

/ ANJA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback