RIKTIG sommar!

- 26 grader i skuggan
- Premiärdoppat mig i svenska vatten idag
- Självplockade jordgubbar för första gången för i år igår

kan det bli mer sommar? Redan i morse när jag cyklade till jobbet (04,15) märkte jag att det var varmare än vad det varit tidigare, jackan åkte av redan efter 2 km och vantarna och pannbandet innan 4km (JA, jag har vantar och pannband när jag cyklar till jobbet!). Under jobbpasset fick vi slita, jag fick bland annat göra häst-jobbet... Fylla på sängar. Trots att jag bara tog 80 och 90 sängar var jag sjöblöt av svett efteråt. Så på vägen hem bestämde jag mig för att ta ett stopp vid sjön. Eftersom det bara var barnfamiljer där tyckte jag bestämt att det var OK att bada i sporttop och trosor (mörka!).. Ungarna näckade ju! Jag tog mig en kort simtur och cyklade sedan de sista 3 km hem i blöta "badkläder". Skönt var det allt!! Imorrn ska jag ta med mig badkläder till jobbet så jag kan hoppa i utan att känna mig dum.

I övrigt ska jag inte utföra någon som helst med fysisk aktivitet idag, jag ska (förhoppningsvis) pendla fram och tillbaka till tvättstugan och sen lägga mig ute på en filt i solen. På det ska jag nog smälla i mig lite jordgubbar!

:)
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback