Ny vecka..

Nu har jag varit ledig 2 dagar i rad, eftersom varuhuset varit stängt och för mig känns morgondagen som måndag. Jobb imorrn, sen är jag ledig hela veckan, än så länge. Men jag undrar hur länge jag får vara ledig.. Ioförsig kommer jag säkert krypa ur skinnet om jag inte får gå och jobba lite. Vi får se ehelt enkelt!

Bilderna från helgens midsommarfirande är inte i datorn ännu, så här är en bild från tävlingen jag var på i onsdags. Buddah hoppar i elit. Fotat har E. Lukkarila gjort. Så härligt med barfota, kvällsol och gräs!

Träningen har det inte blivit så mycket av senaste dagarna, tar igen det nästa vecka! Då blir det både löpning, cykling och kanske någon gruppträning. Vi får se helt enkelt...

Hoppas ni haft en fin midsommar! Nu blir det snart sängen för min del, klockan står tidigt tidigt imorrn.
kram / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback