Minne som en guldfisk

Ja, ibland tror jag nästan att det är så illa. Jag hade nästan glömt bort bloggen!

Träningen går lite sådär för mig, har varit några gånger på gymmet men det blir med att ta cykeln. Jag har som vanligt haft lite för mycket att göra så träningen har som hamnat i kläm, plus att mina joggingskor har varit hos skomakaren. Nu är de dock hela och redo att användas!

Har jobbat nästan 40 storhelgstimmar, så det blev inte så mycket annat för mig än jobb under midsommarhelgen. Men, jag var faktiskt ledig på fredagskvällen så det blev att vara med en hel del kompisar i paradiset Örviken.

Nu ska jag iväg, är årets första kvällstävling och vi har superväder så det blir riktigt skoj. Jag har för övrigt världens bästa klubbkompisar som igår gjorde att klubben fick hela 10 nya medlemmar eftersom vi hade nybörjarkurs i både Skellefteå och Umeå samtidigt. Ni är grymma!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback