måndagstråk...

nu är det inte långt kvar till min tenta och nu är jag inne i den fasen som brukar kallas låt-det-bli-tenta-dag-så-jag-slipper-detta! Nu får det ta och bli torsdag så jag också får sommarlov. Ute är det tokfint väder och jag sitter inne med näsan i böckerna hela dagarna. Detta gör att jag nu känner mig rätt less på plugget och tar ledig eftermiddag... Det är inte så mycket mer som jag kan plugga på innan frågestunden imorrn, de som jag är osäker på är det som vi ska fråga om imorrn. (inbillar jag mig, även om cellsignaleringen känns ganska osäker...) Sen ska jag bara försöka motivera mig med TVÅ tentapluggsdagar till. Åh fy fan vad jag längtar till på fredag!!

Du behöver inte känna att du ligger efter Manne, du har ju typ 9 månader till din första prövning, medan jag har mindre än 2 veckor!! :S Stadsloppet kryper närmare och närmare och när all energi går åt att plugga känner jag mig rätt köööörd. Nej, körd är jag inte, för med adrenalinet från ett lopp kan jag bannemej springa 1 mil. Gäller bara att lägga sig på rätt nivå.. Inget elitlopp här inte!

Nu blir det hemgång, ut till stallet och sen ledig kväll... Kanske bakar jag något så vi ska kunna peppa oss imorrn?! Vore gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback