Lugn söndag

Vi har haft en vecka med helt otroligt väder, runt 30 grader varje dag, och tänka sig - jag har inte bränt mig knappt något alls! Vuxenpoäng?

I fredags tog min lillasyster studenten så igår var det studentmiddag med släkten. Blir lika kär i Örviken varje gång jag kommer hem, det är ju så fiiiint! Vill köpa ett hus där helst nu direkt, men det fattas bara ett hus tillsalu och en man. Får kanske vänta ett tag...

Idag har det bara varit en lugn dag. Har haft så mycket så jag kände att det var behov av det, det kommer vara en hel del i veckan med förberedelser inför nästa helg när vi ska till Jörn. Ser väldigt mycket fram emot det iaf, ska bli skönt att komma iväg även om det bara är över helgen :)

Träningen går fortfarande dåligt. Har varit för varmt för att träna i veckan, vill inte träna ute och vill inte vara inne när det varit så varmt. Ska bli sämre väder i veckan så nu får jag verkligen ta och skärpa mig. Typ :D

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback