Löparsnyggve!

Bjussar på snyggaste bilderna sedan måndagens löptur. Jag hoppas ni ser vilken som är före/efterbilden.
 

Gårdagen fick bli vilodagen, dock vet jag inte riktigt när jag ska hinna med löptur ikväll eftersom jag både ska laga mat och hämta hö till kaninerna. Jag som skulle ta mig an 7,5 km denna vecka. att göra det med 2 mil cykling i benen?? Måste dessuotm i säng hyfsat tidigt idag eftersom klockan står på 3,55 imorrn. En gåta som måste lösas...

Nu ska jag strax cykla hem i det underbara sommarvädret! Taskigt för mig att jag måste sitta inne och plugga. men när (och om) jag får tillbaka tentan med ett härligt G på den kommer jag vara nöjd, det vet jag!

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback