KVITTO!!

Checkar in efter ca 8 km löptur på ca 48 min!! Bra kirrat Anja! Dessutom, det viktigaste:
- Kände inte av hälen alls!! Stundtals funderade jag på om det var höger eller vänster häl som är trasig..

8 fina km senare och jag känner mig lika fräsh i benen som innan, 10 km kanske jag ska kunna löpa på lördag!!

Lite sämre var det med vänster benhinna som bestämde sig för att spänna... Inte roligt, hoppas och tror att det veror på mina 9 h i truckskorna på IKEAs betonggolv. Ska smörja med lite voltaren i kväll, för säkerhetens skull!

Men det viktigaste av allt, jag tror, med lite adrenalin i kroppen och en massa jäklar annama kanske jag ska kunna komma runt på 60min!!

Nu ska jag iaf ta snabbaste vägen till duschen utan att passera gå!
/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback