jobb, jobb, jobb...

och lite mindre träning, träning, träning... Igår tog jag iaf cykeln till jobbet vilket innebär 2 mils cykling... Idag blev det sämre, hade ett möte på skolan med de forskarna jag ska skriva examensarbetet med i höst kl 14,30 och jag slutade jobba 14.. så det fick bli bil.

Nu har jag lite mer pejl på vad jag ska hitta på i höst. Mycket labbande blir det!

Kanske blir det en tur ut med joggingskorna idag... Skulle nog vara rätt skönt, termometern står på ca 20 grader och det fläktar lite... jag tror nog jag ska satsa på det. Men först blir det på med nytt skavsårsplåster på foten. jag har ingen ursäkt att hoppa över stadsloppet eftersom jag nu jobbat 2 dagar i rad med foten.. Skavsårsplåster och lite jäklar annama! :D

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback