Inställd löpning och Blogg.se på MIN dator!

Ja, igår hade jag lite bråttom ner för trappan, och detta blev resultatet:


Aj, avskalad hälsena... Jag funderar fortfarande vilka skor jag ska få på mig idag. Och löpningen, så bra går det just nu, när man inte kan ha skor på sig. Surt som stryk!! Men det är bara bita ihop. jag får dra på en kompress och prova springskorna på torsdag. All fokus just nu ligger på tentan IMORRN! Känns skönt att den snart är. Idag ska jag snabbnöta lite cellsignalering och sen antikroppen. Sedan får jag nog klassa mig färdigpluggad och hoppas innerligt på en shysst tenta. Sedan är terminen ÄNTLIGEn över för min del!
Just nu har allt annat fått stå still, min tidsräkning har varit före tentan och efter tentan! Samlar på mig så mycket saker jag ska göra efter tentan att jag förmodligen kommer vara lika uppbokad efter som jag är nu! :D Här är ett axplock på vad jag ska göra:
- Tvätta bilen
- Klippa håret (inte klippt sedan dec, jag vet - KATASTROF!)
- Ge plasma
- Åka på Bergslagtrofén (kaninhoppning)
- Rida
- Testa att cykla till stallet (2 mil)
- Springa till jobbet och hem (1,1 mil enkel väg)
och såklart ta det lugnt och vila upp mig! :)

Dessutom kom jag in på blogg.se på min egen dator! Hittills har alla inlägg kommit från datasalen i skolan, men idag testade jag och det funkade, tummen upp!

Nu är det nog dags att fixa iordning kaninerna. de vill nog ha lite hö och komma in från hagarna. Sedan skola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback