Hej å hå, hur ska detta gå?

Ber om ursäkt för min frånvaro. Har jobbat och stått på, och hunnit steka lite i solen också. Jag har börjat inse att Anja ligger långt före i sin träning än vad jag gör... Vad har jag gett min in i? :P

I onsdags blev det faktiskt en impulsfest i Skelleftehamn som slutade med två mil på cykel innan vi var inne i stan. Helt underbart väder och underbara vänner gjorde kvällen helt underbar. Jobbade både fredag och hela lördag och har hunnit med två längre promenader i det fina, men ack så blåsiga (läs om tromberna här hos oss), vädret. Kan inte direkt klaga när jag har det så fritt på jobbet :)

Efter dygnspasset så kom jag hem i morse, hann med att somna en kortis i solen innan jag och Cissi (som för övrigt förhoppningsvis följer med och åker Tjejvasan, kanske att jag kan övertala/tvinga henne om resten också...) tog cyklarna till Bergsbyn för årets första Bergsbyglass! För er som inte känner till denna kiosk är den känd här uppe eftersom de gör typ världens största mjukglassar som enligt mig är suuuuupergoda! Tänk er en vanlig mjukglass x4, och då skämtar jag inte. Cykel tillbaka innan vi gjorde middag hemma hos Cissi. Ännu en toppenkväll :)



Är inte jag som har tagit bilden, var bara tvungen att visa :)

Imorgon är det tävling i Umeå men jag ska jobba, som vanligt... Fick höra idag att jag missade årets fest igår - för att jag jobbade... Missar dessutom PDOL i sommar - för att jag jobbar... Är himla less på att jobba just helger, tänk ett 07-16 jobb, åhh!

Näe, nu är det dags att krypa till kojs. Jobb imorgon alltså, äta lunch på stan. Som sagt, jag klagar inte på så mycket annat än helgerna :)

Puss och kram ♥

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback