frukstallad och radio!

Sitter och lyssnar på en nyfunnen favorit, musikguiden i P3. Vad är bättre än att bli serverad musiktips?? Jag har så otroligt lätt för att bara sätta på toplistan på Spotify eller Sahara Hotnigths, Miss Li eller Winnerbäck, Så musikhjälpen ska jag lyssna på oftare!

Till musikguiden har jag precis avnjutit en fruksallad med yogurt! Mums! Tog det som fanns här hemma, äpple, banan, nektarin, russin och kockosflingor på det och på med lite yoghurt (tog med honungssmak) MUMS! Ett glas äppeljuice till det och kvällen är gjort!

Idag har halva min hjärna sagt "springa springa springa!! Låt mina ben få röra på sig!", men den mer förståndiga delen av hjärnan har sagt "nej nej, vila inför lördag!". den förståndiga delen har vunnit och det är nog bra med tanke på att jag även idag kännt av benhinnorna, redan på jobbet.. Mer voltaren åt dem! Jag tror att det beror på truckskorna och betonggolvet.

Imorrn står jobb på shemat, sedan ska jag hämta min nummerlapp inför stadsloppet, startnummer 1101 det är jag det!

Dessutom har jag läst mig till att Mustafa "Musse" Mohammed också ska springa stadsloppet. Vore jag lite mer fit kanske jag skulle kunna ta rygg på honom.. HAHAHA! Det hade varit något, han lär nog skjuta iväg som ett skott och skådas långt fram i horisonten... ;D

Nu blir det kuddebo, klockan har stått på 03:55 3 dagar i rad och imorrn är det sista gången för denna vecka.. 2 dagars ledighet med sovmorgon!! <3
Natti / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback