Första träningen - wiehoo!

Idag har jag varit på gymmet för första gången på... alldeles för länge! Icket dumt, höll på avlida där ett tag men känslan efteråt är lika skön varje gång.

Annars har jag varit ledig hela dagen förutom ett väldigt kort personalmöte mitt på dagen. Har varit ute och gått ikväll med Mimmi, Cissi och vovvarna Milla och Boris. Väldigt mysigt :) Dock fick både jag och Cissi ont i fötterna så det blev bilen hem efter nästan 2 timmars prommis. Visst var det ändå lite okej? :P Vi har höga planer för i sommar, längtar bara till mina joggingskor blir lagade sen ska vi till Vitbergsbacken och köra intervaller. Var år och dar sen jag gjorde det, typ när jag fortfarande spelade innebandy i IBK och det är ändå snart 2 år sedan.

Nu är det dags att sova, ska eventuellt upp och jobba på dagis imorgon bitti :)

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback