Det går bra nu! :)

Idag fick jag resultatet, VG på min tenta!! All tid med näsan i boken, plugg plugg plugg - nu känns det verkligen värt det!! Åh vad nöjd jag är!!

Först stadsloppet sen detta. Kunde nog inte fått en bättre start på sommaren. :) I övrigt består träningen mestadels av min vadrasgmotion, cykelturen till och från IKEA. de 1,1 milen hem brukar jag ganska lätt klippa på 30 min. Känns som cykelkondisen jobbats upp lite. Dock var det två sega ben idag, trots att jag vilade igår.

Nästa vecka har jag inte lika mycket jobbtider (än) och hoppas kanske att jag kan genomföra en liten plan jag haft.. Men säger jag inte! ;D


Glad midsommar på er också!
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback